ترس کودکان - ترس بزرگسالان

دلیل ترس چیست؟ چگونه ترس درمان می‌شود؟ راههای ساده برای از بردن ترس از همه نوع در کودکان و حتی بزرگسالان

ترس کودکان - ترس بزرگسالان

دلیل ترس چیست؟ چگونه ترس درمان می‌شود؟ راههای ساده برای از بردن ترس از همه نوع در کودکان و حتی بزرگسالان

دانلود فوری 3 کتاب برای درمان ترس و وحشت : غلبه بر ترس و خشم + دور کردن ترس‌های کودکان

روش‌های خودیاری غلبه بر ترس و خشم



عواطف و احساسات نامناسب را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد: خلق و خوی خشماگین که دیگران را هدف قرار می‌دهد، و خلق و خوی هراسان که از درون متوجه خود شخص می‌شود و شامل اضطراب و عدم اعتماد به نفس است. نکته ی مهم این است که این دو خلق و خو یکدیگر را تقویت می‌کنند.

  

خلق و خوی خشماگین بعداً هراس ایجاد می‌کند و تأسف و پشیمانی به ارمغان می‌آورد. خلق و خوی هراسان روحیه‌ی تدافعی ایجاد می‌کند و خشم به همراه دارد.

ممکن است متوجه نباشیم اما بخش قابل ملاحظه ای از موقعیت های ناراحت کننده روزمره و تکراری هستند، که با تسلط بر آنها می توانیم زندگی‌مان را کنترل کنیم و امکان پیشرفت خود را افزایش دهیم. در کتابی که در دست دارید، سعی شده راه غلبه بر خشم و هراس را با توجه به روش بهبود آموزش داده شود. این کتاب براساس نکته‌های بیان شده در جلسات ریکاوری اینترنشنال نگارش یافته است و دربرگیرنده‌ی نظریات و نوشته‌های آبراهام لوروان‌پزشک است. علاوه بر نظریات این روان‌پزشک، به‌طور خلاصه به نظریات دیگران هم اشاره شده است.


برای دانلود روش‌های خودیاری غلبه بر ترس و خشم اینجا کلیک کنید


امنیت انسانی و دولت(رهایی از ترس، رهایی از نیاز در دولت اجتماعی توسعه‌گرا)


امنیّت چیست؟ این مفهوم چه ابعادی دارد؟ هستۀ مرکزی جهت تأمین امنیّت کیست و تأمین‌کنندۀ آن چه نهادی می‌باشد؟
فلسفۀ پدید آمدن دولت چیست و چه وظایف و کارکردهایی دارد؟
با ظهور رهیافت‌های جدید و تغییر نگرش در خصوص مرکز ثقل تأمین امنیّت چه تغییری در نهاد، ارکان، سیاست‌گذاری و کارکردهای دولت ایجاد می‌شود؟
کتاب حاضر به چیستی امنیّت و ایضاح مفهومیِ ابعاد، محور و تأمین کنندۀ آن، بررسی فلسفی ماهیّت دولت و وظایف و کارکردهای آن و تأثیرپذیری این دو مؤلّفه مهم از یک‌دیگر می‌پردازد.


برای دانلود کتاب امنیت انسانی و دولت اینجا کلیک کنید


من نمی‌ترسم: راهنمایی، برای دور کردن ترس‌های کودکان و بالا بردن اعتمادبه‌نفس آن‌ها

کودکان نیاز دارند چیزهایی را که باعث اضطرابشان می‌شود بیان کرده و آن‌ها را با والدین، معلمان و دوستانشان در میان بگذارند. آن‌ها نیازمند شجاعتی برای روبه‌رو شدن با ترس‌هایشان هستند و البته یادگیری مهارت‌هایی که روزبه‌روز با استرس‌هایشان مقابله کرده و بر آن‌ها چیره شوند. برای یادگیری این مهارت‌های مهم و البته دشوار، بزرگ‌ترها باید کودکان را حمایت کرده و راه و روش درست را به آن‌ها نشان دهند.
وظیفۀ ما این است که کوچک‌ترها را برای یافتن پناهگاهی امن و مطمئن در این دنیای مبهم و وهم‌آلود با سلاح‌های روحی و روانی مجهز کنیم. باید با کلمات و مثال‌های واقعی، قدرت شفابخش ارتباط خوب، اطمینان و ایمان را با کودکانمان تقسیم کنیم.
کودکان، شایستۀ به‌دست آوردن موقعیت‌ها و تجربیات خوب و زیبا برای رشد و بالندگی در دنیایی سرشار از دوستی هستند. این کتاب آن‌ها را قدرتمند می‌سازد تا شجاعانه با ترس‌هایشان مقابله کنند.

برای دانلود رایگان کتاب راهنمای دور کردن ترس های کودکان اینجا کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.